Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

lydis_care_programma
lydis-service

Lydis Care Hardware garantie

Het Lydis Care hardware garantie is speciaal gemaakt voor Yealink telefonie-, headset- en video producten. Hiermee ben je in totaal 3, 4 of 5 jaar lang verzekerd van: hardware garantie, service, sales support, snelle RMA afhandeling én een extra verdienmodel.


✔ Geniet van uitgebreide service en bescherm de investering van jouw klant;

✔ Maximaliseer de waarde van de aankoop;

✔ Garandeer optimale prestatie gedurende de levensduur van de Yealink producten.


Ook stelt dit programma jouw klanten in staat om na aankoop een hoogwaardige, snelle en professionele service te krijgen, zoals jij al van ons gewend bent.

schermafbeelding_2020-09-22_150750-removebg-preview

Wat krijg je met de Lydis Care Hardware garantie?


Het Programma is opgebouwd in Lydis Care. Afhankelijk van het pakket heb je verschillende voordelen. Lees hieronder enkele voordelen waarvan je profiteert:


✔ In totaal 1, 2 of 3 jaar EXTRA hardware garantie bovenop de standaard garantie van 2 jaar;
✔ Voorrang op onze Nederlandse supportdesk;
✔ 8 uur per dag, 5 dagen in de week staat team Lydis voor je klaar;
✔ Versnelde RMA afhandeling en indien nodig kun je direct een noodset krijgen met vervangend hardware;
✔ Onze lokale technische deskundigen staan voor je klaar om jou on-site, online en telefonisch te ondersteunen;
✔ Ondersteuning van onze technische engineers, product experts en marketingprofessionals;
✔ Een support engineer voor de productcategorieën Telefonie SIP & DECT Headset;
✔ Een customer succes manager voor de videoproducten;
✔ Je kunt dit programma ook inzetten bij je eigen klanten als extra verdienmodel.


Bekijk hier de voorwaarden van CARE voor Videoconferentie 🡆

Lydis Care voor Telefonie SIP & DECT Headsets

OmschrijvingLydis CARE
Product Hardware Garantie3, 4 of 5 jaar garantie
Support8 uur per dag 5 dagen lang premium service
RMAéén werkweek RMA afhandeling & spareparts
Support Engineer Vanaf 250 toestellen
Product trainingNiet inbegrepen

Lydis Care voor Videoconferentie

OmschrijvingLydis CARE
Product Hardware Garantie3, 4 of 5 jaar garantie
Support8 uur per dag 5 dagen lang premium service
RMAéén werkweek RMA afhandeling & spareparts
Customer Succes ManagerVanaf 50 devices
Product trainingNiet inbegrepen
lydis-serviceprogramma-aansluiten

Hoe sluit je Lydis Care af?


Bij Lydis Care hardware garantie wordt de garantietermijn in totaal 3, 4 of 5 jaar. En je betaalt slechts voor de extra jaren garantie De kosten hiervan worden in één keer in rekening gebracht.


  • Aankoop en activatie van Lydis Care is de leverdatum van het product.


Bekijk voor verdere vragen de FAQ hieronder ↓↓

lydis-service-programma

RMA proces ingang zetten


Heb je een product die je terug wilt sturen ter reparatie? Je hebt het volgende nodig:


  1. Vraag een RMA-nummer aan, hiervoor mail je naar: service@lydis.com of bel +31 36 20 20 125.
  2. Vul het RMA-formulier in, dit doe je door op onderstaande link te klikken.
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere.


FAQ Lydis Care Serviceprogramma


Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over het Lydis Care Serviceprogramma verzameld. Heb je toch nog een vraag die hier niet tussenstaat? Mail dan naar service@lydis.com met als onderwerp FAQ serviceprogramma.


➤ Wat is een noodset en hoe werkt het?

De noodset bestaat uit vervangende hardware die direct na registratie van het RMA nummer naar jou worden verstuurd. Let op: dit geldt alleen bij videoproducten.


➤ Wat als mijn project aanvullende voorwaarden vereist?

Lydis is hier om het jou makkelijker te maken. Heb je hier hulp bij nodig? Neem dan contact met ons op via sales@lydis.com, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken om Lydis Care passend te maken voor jouw project.


➤ Waarom betaal ik 1, 2 of 3 jaar een fee?

Je ontvangt 1, 2 of 3 jaar extra garantie boven op de standaard 2 jaar en je betaalt slechts voor dat deel. Lydis Care hardware garantie is veel meer dan alleen een verlenging op product garantie. Je kunt dus in totaal 3, 4 of 5 jaar lang zorgeloos genieten van:

  • hardware garantie;
  • service;
  • snelle RMA afhandeling;
  • een eigen support engineer of customer succes manager
  • etc.

En natuurlijk staan de technische engineers, product experts, accountmanagers én marketingprofessionals voor jou klaar om te ondersteunen van het volledige verkoopproces. Jij bouwt jouw business verder op en wij leveren uitstekende service en garantie.


➤ Hoe worden de kosten in rekening gebracht?

Bij aanschaf van de geselecteerde producten kun je het Lydis Care programma bij bestellen. Je betaalt dan de fee (per product) in één keer.


➤ Is er een mogelijkheid om Care met terugwerkende kracht aan te bieden aan klanten die al eerder een set hebben aangeschaft?

Aankoop en activatie van Lydis Care is de leverdatum van het product.


➤ Dekt de garantie ook software updates?

Nee, dit is geen software garantie. Software updates wordt door de leverancier van de producten verzorgd.


➤ Zijn de verzendkosten van het RMA procedure voor eigen rekening of die van Lydis?

Als het product is geregistreerd voor RMA, zijn de kosten voor het terugzenden naar Lydis voor rekening van de partner. In het geval van grote producten kunnen wij een koeriersdienst aanbieden.


➤ Heeft Lydis met betrekking tot support rechtstreeks contact met mijn eindklant?

Nee, support aan eindgebruikers gaat via de reseller. Wij bieden jou handvatten om je eindklanten verder te kunnen helpen.