Retourneren producten aanmelden

  • tools
  • Situatie A:
    Technisch defect ter reparatie aanmelden

    1. Om een product / producten terug te sturen ter reparatie, vraag je eerst een RMA-nummer aan. 
      Mail hiervoor naar ticket@lydis.com (of bel naar +31 36 20 20 125)
    2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen.
    3. Stuur het defecte product op naar:
      Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
  • delivery-status
  • Situatie B:
    Retouren - geen technisch defect

    1. Om een product / producten terug te sturen, waarbij het niet gaat om een technisch defect, vraag je eerst een RMA-nummer aan. 
      Mail naar info@lydis.com (of bel naar ons algemene nummer +31 36 20 20 120).
    2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen. 
    3. Stuur het defecte product op naar: 
      Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
  • RMA-formulier

    Voordat je dit formulier in kan vullen: Vraag eerst een RMA-nummer aan (zie hierboven).