Retourneren producten aanmelden
-
Situatie A:
Technisch defect ter reparatie aanmelden- Om een product / producten terug te sturen ter reparatie, vraag je eerst een RMA-nummer aan.
Mail hiervoor naar ticket@lydis.com (of bel naar +31 36 20 20 125) - Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen.
- Stuur het defecte product op naar:
Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
- Om een product / producten terug te sturen ter reparatie, vraag je eerst een RMA-nummer aan.
-
Situatie B:
Retouren - geen technisch defect- Om een product / producten terug te sturen, waarbij het niet gaat om een technisch defect, vraag je eerst een RMA-nummer aan.
Mail naar info@lydis.com (of bel naar ons algemene nummer +31 36 20 20 120). - Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen.
- Stuur het defecte product op naar:
Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
- Om een product / producten terug te sturen, waarbij het niet gaat om een technisch defect, vraag je eerst een RMA-nummer aan.
-
RMA-formulier
Voordat je dit formulier in kan vullen: Vraag eerst een RMA-nummer aan (zie hierboven).
-