Lydis Care Hardware garantie
Het Lydis Care hardware garantie is speciaal gemaakt voor Yealink telefonie-, headset- en video producten. Hiermee ben je in totaal 3, 4 of 5 jaar lang verzekerd van: hardware garantie, service, sales support, snelle RMA afhandeling én een extra verdienmodel.
✔ Geniet van uitgebreide service en bescherm de investering van jouw klant;
✔ Maximaliseer de waarde van de aankoop;
✔ Garandeer optimale prestatie gedurende de levensduur van de Yealink producten.
Ook stelt dit programma jouw klanten in staat om na aankoop een hoogwaardige, snelle en professionele service te krijgen, zoals jij al van ons gewend bent.
Wat krijg je met de Lydis Care Hardware garantie?
Het Programma is opgebouwd in Lydis Care. Afhankelijk van het pakket heb je verschillende voordelen. Lees hieronder enkele voordelen waarvan je profiteert:
✔ In totaal 1, 2 of 3 jaar EXTRA hardware garantie bovenop de standaard garantie van 2 jaar;
✔ Voorrang op onze Nederlandse supportdesk;
✔ 8 uur per dag, 5 dagen in de week staat team Lydis voor je klaar;
✔ Versnelde RMA afhandeling en indien nodig kun je direct een noodset krijgen met vervangend hardware;
✔ Onze lokale technische deskundigen staan voor je klaar om jou on-site, online en telefonisch te ondersteunen;
✔ Ondersteuning van onze technische engineers, product experts en marketingprofessionals;
✔ Een support engineer voor de productcategorieën Telefonie SIP & DECT Headset;
✔ Een customer succes manager voor de videoproducten;
✔ Je kunt dit programma ook inzetten bij je eigen klanten als extra verdienmodel.
Lydis Care voor Telefonie SIP & DECT Headsets
Omschrijving | Lydis CARE |
---|---|
Product Hardware Garantie | 3, 4 of 5 jaar garantie |
Support | 8 uur per dag 5 dagen lang premium service |
RMA | één werkweek RMA afhandeling & spareparts |
Support Engineer | Vanaf 250 toestellen |
Product training | Niet inbegrepen |
Lydis Care voor Videoconferentie
Omschrijving | Lydis CARE |
---|---|
Product Hardware Garantie | 3, 4 of 5 jaar garantie |
Support | 8 uur per dag 5 dagen lang premium service |
RMA | één werkweek RMA afhandeling & spareparts |
Customer Succes Manager | Vanaf 50 devices |
Product training | Niet inbegrepen |
Hoe sluit je Lydis Care af?
Bij Lydis Care hardware garantie wordt de garantietermijn in totaal 3, 4 of 5 jaar. En je betaalt slechts voor de extra jaren garantie De kosten hiervan worden in één keer in rekening gebracht.
- Aankoop en activatie van Lydis Care is de leverdatum van het product.
Bekijk voor verdere vragen de FAQ hieronder ↓↓
RMA proces ingang zetten
Heb je een product die je terug wilt sturen ter reparatie? Je hebt het volgende nodig:
- Vraag een RMA-nummer aan, hiervoor mail je naar: ticket@lydis.com of bel +31 36 20 20 125.
- Vul het RMA-formulier in, dit doe je door op onderstaande link te klikken.
- Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere.
FAQ Lydis Care Serviceprogramma
Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over het Lydis Care Serviceprogramma verzameld. Heb je toch nog een vraag die hier niet tussenstaat? Mail dan naar ticket@lydis.com met als onderwerp FAQ serviceprogramma.
➤ Wat is een noodset en hoe werkt het?
De noodset bestaat uit vervangende hardware die direct na registratie van het RMA nummer naar jou worden verstuurd. Let op: dit geldt alleen bij videoproducten.
➤ Wat als mijn project aanvullende voorwaarden vereist?
Lydis is hier om het jou makkelijker te maken. Heb je hier hulp bij nodig? Neem dan contact met ons op via sales@lydis.com, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken om Lydis Care passend te maken voor jouw project.
➤ Waarom betaal ik 1, 2 of 3 jaar een fee?
Je ontvangt 1, 2 of 3 jaar extra garantie boven op de standaard 2 jaar en je betaalt slechts voor dat deel. Lydis Care hardware garantie is veel meer dan alleen een verlenging op product garantie. Je kunt dus in totaal 3, 4 of 5 jaar lang zorgeloos genieten van:
- hardware garantie;
- service;
- snelle RMA afhandeling;
- een eigen support engineer of customer succes manager
- etc.
En natuurlijk staan de technische engineers, product experts, accountmanagers én marketingprofessionals voor jou klaar om te ondersteunen van het volledige verkoopproces. Jij bouwt jouw business verder op en wij leveren uitstekende service en garantie.
➤ Hoe worden de kosten in rekening gebracht?
Bij aanschaf van de geselecteerde producten kun je het Lydis Care programma bij bestellen. Je betaalt dan de fee (per product) in één keer.
➤ Is er een mogelijkheid om Care met terugwerkende kracht aan te bieden aan klanten die al eerder een set hebben aangeschaft?
Aankoop en activatie van Lydis Care is de leverdatum van het product.
➤ Dekt de garantie ook software updates?
Nee, dit is geen software garantie. Software updates wordt door de leverancier van de producten verzorgd.
➤ Zijn de verzendkosten van het RMA procedure voor eigen rekening of die van Lydis?
Als het product is geregistreerd voor RMA, zijn de kosten voor het terugzenden naar Lydis voor rekening van de partner. In het geval van grote producten kunnen wij een koeriersdienst aanbieden.
➤ Heeft Lydis met betrekking tot support rechtstreeks contact met mijn eindklant?
Nee, support aan eindgebruikers gaat via de reseller. Wij bieden jou handvatten om je eindklanten verder te kunnen helpen.
➤ Hoe weet ik of mijn producten nog onder de garantie vallen?
Simpel. Met onze Garantie check kan je snel en eenvoudig controleren of jouw producten nog garantie hebben.