Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

Retourneren producten aanmelden

Lydis RMA aanmelden - technisch defect

Situatie A:
Technisch defect ter reparatie aanmelden

  1. Om een product / producten terug te sturen ter reparatie, vraag je eerst een RMA-nummer aan. Mail hiervoor naar ticket@lydis.com (of bel naar +31 36 20 20 125)
  2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen.
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere
Lydis RMA aanmelden - retouren overig

Situatie B:
Retouren - geen technisch defect

  1. Om een product / producten terug te sturen, waarbij het niet gaat om een technisch defect, vraag je eerst een RMA-nummer aan. Mail naar info@lydis.com (of bel naar ons algemene nummer +31 36 20 20 120).
  2. Zodra je het RMA-nummer hebt, kun je onderstaand formulier op deze pagina invullen. 
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere

RMA-formulier

Voordat je dit formulier in kan vullen: Vraag eerst een RMA-nummer aan (zie hierboven). 

Productgegevens
Uw gegevens
We gebruiken uw e-mail alleen voor onze eigen administratie.
We gebruiken uw telefoonnummer alleen om contact met u op te nemen in noodgevallen en als het probleem niet duidelijk is.
Vul in onderstaande velden uw retouradres in (optioneel)
Privacygevoelige informatie

Gebruiker en reseller zijn verantwoordelijk om te bepalen of in het product nog privacygevoelige informatie, zoals bijv. telefoonnummers, namen etc. gewist moeten worden vóórdat het product ter RMA aangeboden wordt. Maak hier voor de keuze uit onderstaande opties om de RMA in te kunnen dienen.

Lydis zal het RMA-product retourneren in de fabriek-uitleverstand.