Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

_mdk574721

Lydis Premium Care

Het Lydis PREMIUM CARE programma voor Yealink audio- en video producten biedt een uitgebreide service die je helpt uw investering te beschermen, de waarde ervan te maximaliseren en optimale prestaties te garanderen gedurende de levensduur van het Yealink product. Met het Lydis PREMIUM CARE programma stelt u uw klanten in staat om na aankoop een hoogwaardige, snelle en professionele service te verkrijgen.


  • Bij aanschaf van Lydis premium care krijg je 3 of 5 jaar product garantie
  • Bij een defect systeem ontvang je binnen het garantietermijn kosteloos een nieuw systeem van Lydis
  • Kosteloos remote service van onze technisch experts
schermafbeelding_2020-09-22_150750-removebg-preview

Check jouw product garantie

Directe klanten van Lydis kunnen contact opnemen met Lydis om de status van hun garantie te controleren. Dit kan ook online via onderstaande button


Voorwaarden Lydis Premium Care:

  • Lydis Premium CARE is van toepassing voor nieuwe Yealink audio & video producten welke door Lydis geleverd zijn vanaf 1 januari 2022. De lijst van producten waarop het Lydis Premium CARE programma van toepassing is staat gespecificeerd in onderstaande tabellen (“audio producten”, “video producten”), maar ook op onze website onder ‘SERVICE & GARANTIE – Yealink garantie’.


  • Met Lydis Premium CARE kan de klant, naast ondersteuning op defecte hardware, ook een beroep doen op technische ondersteuning door de gespecialiseerde support medewerkers van Lydis.


  • Lydis Premium CARE kan alleen door directe klanten (Resellers/Sub-Distributeurs) van Lydis aangekocht worden.


  • Het activeren/aankopen van Lydis Premium CARE op een product kan direct bij aankoop tot maximaal een periode van drie maanden na aankoopdatum bij Lydis. Dit op basis van de datum dat Lydis het product heeft uitgeleverd.


  • Lydis Premium CARE wordt op MAC adres geregistreerd.


  • De kosten voor Premium CARE per product bedragen 10% van de op dat moment actuele advies verkoopprijs voor telefoontoestellen voor 3 jaar. En 15% voor 5 jaar garantie.


  • Voor videoconferentie producten bedraagt het een percentage van de op dat moment actuele advies verkoopprijs.


  • Lydis Premium CARE termijn zal aanvangen vanaf de datum van aankoop door de eindgebruiker.


  • Aanspraak op de Lydis Premium CARE kan alleen gedaan worden door directe klanten (Resellers/Sub-Distributeurs) van Lydis. Eindgebruikers zullen zich voor aanspraak op Lydis Premium CARE moeten wenden tot hun reseller die de apparatuur bij Lydis aangekocht heeft.


  • Aanmelden van een RMA (ook tijdens de Lydis Premium CARE termijn) gebeurt via het RMA formulier op de Lydis website.


De volgende gegevens dienen ingevuld te worden:

  1. Product SN/MAC
  2. Beschrijving van de storing
  3. Verzendadres van de klant
  4. Bedrijfsnaam
  5. Naam contactpersoon
  6. Telefoon en e-mail


  • De apparatuur die bij de Support Afdeling van Lydis als RMA wordt aangeboden, dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
  1. Pakket dient franco aangeboden te worden.
  2. Ingevuld RMA formulier


Ingevuld RMA formulier met daarop:

  1. Duidelijke klachtomschrijving aanwezig.
  2. Retouradres herkenbaar aanwezig.
  3. Informatie aanwezig van bedrijf, contactpersoon, telefoonnummer en e-mail adres voor meer informatie en eventueel het versturen van een prijsopgave.


  • Om aanspraak te kunnen maken op de Lydis Premium CARE dient een originele gedateerde factuur naar de eindgebruiker overlegd te worden. Als deze niet voorhanden is, geldt de datum van uitlevering door Lydis.


  • Lydis zal per product, op basis van het MAC adres, de aanspraak op garantie (zowel de fabriek garantie als de Lydis Premium CARE) beoordelen.


  • De Lydis Premium CARE op de gespecificeerde producten omvat kosteloze reparatie dan wel vervanging van (onderdelen van) de goederen in geval van materiaal- en/of fabricagefouten.


  • Lydis kan niet aansprakelijk gesteld worden als er tijdens onderzoek of reparatie verlies plaatsvindt van instellingen, software of data.


  • Lydis houdt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen als het defect niet onder de algemene garantievoorwaarden valt zoals beschreven in de Lydis Algemene Voorwaarden.



  • Als een Yealink product, met Lydis Premium CARE door Lydis geacht wordt defect te zijn maar op dat moment niet meer beschikbaar is in het portfolio, heeft Lydis naar eigen goeddunken de mogelijkheid voor het repareren, crediteren van het product of het leveren van een gelijkwaardig of beter model/product.


Voor alle overige niet genoemde situaties zijn de Lydis Algemene Voorwaarden van kracht.

Lydis Premium Care


ProductCare Artikel CodeProductCare Artikel Code
CP920CP920-CAREA20-010A20-010-CARE
CP930WCP930W-CAREA20-020A20-020-CARE
CP960CP960-CAREA30-010A30-010-CARE
MP50MP50-CAREA30-020A30-020-CARE
MP54MP54-CAREMVC320MVC320-CARE
MP56MP56-CAREMVC400MVC400-CARE
MP58MP58-CAREMVC640 (alle uitvoeringen)MVC640-CARE
MP58-WHMP58-WH-CAREMVC840 (alle uitvoeringen)MVC840-CARE
SIP-T31GSIP-T31G-CAREMVC940 (alle uitvoeringen)MVC940-CARE
SIP-T31PSIP-T31P-CAREMcore KitMCOREKIT-CARE
SIP-T33GSIP-T33G-CAREUVC40UVC40-CARE
SIP-T33PSIP-T33P-CAREUVC84UVC84-CARE
SIP-T42USIP-T42U-CAREUVC86UVC86-CARE
SIP-T43USIP-T43U-CARERoomcastROOMCAST-CARE
SIP-T46USIP-T46U-CARERoompanelROOMPANEL-CARE
SIP-T48USIP-T48U-CAREZVC400ZVC400-CARE
SIP-T53SIP-T53-CAREZVC840ZVC840-CARE
SIP-T53WSIP-T53W-CARE
SIP-T54WSIP-T54W-CARE
SIP-T57WSIP-T57W-CARE
SIP-T58WSIP-T58W-CARE
VP59VP59-CARE