
Lydis Services
Bij Lydis helpen we onze klanten graag bij elke stap in het proces en ontzorgen ze volledig, met:
- Advies en consultancy bij projecten
- Pre-sales ondersteuning door product experts
- Demo's bij eindgebruikers
- Test producten voor bij projecten
- Commerciële en technische opleidingen/workshops
- Marketing ondersteuning
- Technische support door experts
- Installatie door onze monteurs
- Technische ondersteuning op locatie door onze engineers
Door middel van webinars, seminars en training proberen we de kennis van onze klanten te vergroten en ook op sales- en marketinggebied staan wij altijd voor jou klaar.

Lydis Care Serviceprogramma
Het Lydis Care Serviceprogramma voor Yealink audio- en video producten biedt een uitgebreide service die je helpt uw investering te beschermen, de waarde ervan te maximaliseren en optimale prestaties te garanderen gedurende de levensduur van het Yealink product.
- 3 jaar verlenging op product garantie
- Noodset
- Technisch support
- Afhankelijk van je gekozen pakket zelf binnen één werkdag een vervangend product
*Klik op de link hieronder voor meer informatie

Partner worden?
Direct aanmelden: hoe gaat het in zijn werk?
Als IP distributeur zijn wij er voor jou! Het aanmeldproces verloopt snel en eenvoudig:
- Vul het digitale registratieformulier via onderstaande button in
- Jouw eigen accountmanagers neemt contact met je op, voor een afspraak
- Je ontvangt een inlogaccount en gepersonaliseerde prijslijst
- Nu kun je tegen inkoopprijzen producten bij ons bestellen
- Een van onze productexperts plant een afspraak in
Meld je direct aan als reseller bij Lydis
CONTACT OPNEMEN MET VERKOOP
Ons team van productexperts kan u helpen de beste oplossing voor uw bedrijf te vinden. Vul het formulier in. Een van onze experts neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bedankt