
Lydis Care Hardware garantie
Het Lydis Care hardware garantie is speciaal gemaakt voor Yealink telefonie-, headset- en video producten. Hiermee ben je in totaal 3 of 5 jaar lang verzekerd van: hardware garantie, service, sales support, snelle RMA afhandeling én een extra verdienmodel.
✔ Geniet van uitgebreide service en bescherm de investering van jouw klant;
✔ Maximaliseer de waarde van de aankoop;
✔ Garandeer optimale prestatie gedurende de levensduur van de Yealink producten.
Ook stelt dit programma jouw klanten in staat om na aankoop een hoogwaardige, snelle en professionele service te krijgen, zoals jij al van ons gewend bent.

Wat krijg je met de Lydis Care Hardware garantie?
Het Programma is opgebouwd in Lydis Care en Lydis Care+. Afhankelijk van het pakket heb je verschillende voordelen. Lees hieronder enkele voordelen waarvan je profiteert:
✔ In totaal 3 of 5 jaar hardware garantie in plaats van de standaard 2 jaar;
✔ Voorrang op onze Nederlandse supportdesk;
✔ 8 uur per dag, 5 dagen in de week staat team Lydis voor je klaar;
✔ Versnelde RMA afhandeling en indien nodig kun je direct een noodset krijgen met vervangend hardware;
✔ Onze lokale technische deskundigen staan voor je klaar om jou on-site, online en telefonisch te ondersteunen;
✔ Ondersteuning van onze technische engineers, product experts en marketingprofessionals;
✔ Een support engineer voor de productcategorieën Telefonie SIP & DECT Headset;
✔ Een customer succes manager voor de videoproducten;
✔ Gratis product training voor 2 personen bij Lydis Care+
✔ Je kunt dit programma ook inzetten bij je eigen klanten als extra verdienmodel.
Bekijk hier de voorwaarden van CARE voor Videoconferentie 🡆
Bekijk hier de voorwaarden van CARE+ voor Videoconferentie 🡆
Bekijk hier de voorwaarden van CARE voor Telefonie en Headsets 🡆
Bekijk hier de voorwaarden van CARE+ voor Telefonie en Headsets 🡆
Lydis Care & Care+ voor Telefonie SIP & DECT Headsets
Omschrijving | Lydis CARE | Lydis CARE+ |
---|---|---|
Product Hardware Garantie | 3 of 5 jaar garantie | 3 of 5 jaar garantie |
Support | 8 uur per dag 5 dagen lang premium service | 8 uur per dag 5 dagen lang intensieve service |
RMA | één werkweek RMA afhandeling & spareparts | één werkdag RMA afhandeling & spareparts |
Support Engineer | Vanaf 250 toestellen | Vanaf 200 toestellen |
Product training | Niet inbegrepen | 1 x Technische product training voor 2 personen |
Lydis Care & Care+ voor Videoconferentie
Omschrijving | Lydis CARE | Lydis CARE+ |
---|---|---|
Product Hardware Garantie | 3 of 5 jaar garantie | 3 of 5 jaar garantie |
Support | 8 uur per dag 5 dagen lang premium service | 8 uur per dag 5 dagen lang intensieve service |
RMA | één werkweek RMA afhandeling & spareparts | één werkdag afhandeling RMA & spareparts |
Customer Succes Manager | Vanaf 50 devices | Vanaf 30 devices |
Product training | Niet inbegrepen | 1 x Technische product training voor 2 personen |

Hoe sluit je Lydis Care of Care+ af?
Bij Lydis Care hardware garantie wordt de garantietermijn totaal 3 of 5 jaar. De kosten hiervan worden jaarlijks voor de gekozen periode in rekening gebracht.
- Aankoop en activatie van Lydis Care en Care+ kan tot 30 dagen na aanschaf van het product. De ingangsdatum is de leverdatum van het product.
Bekijk voor verdere vragen de FAQ hieronder ↓↓

RMA proces ingang zetten
Heb je een product die je terug wilt sturen ter reparatie? Je hebt het volgende nodig:
- Vraag een RMA-nummer aan, hiervoor mail je naar: service@lydis.com of bel +31 36 20 20 125.
- Vul het RMA-formulier in, dit doe je door op onderstaande link te klikken.
- Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere.
FAQ Lydis Care Serviceprogramma
Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over het Lydis Care Serviceprogramma verzameld. Heb je toch nog een vraag die hier niet tussenstaat? Mail dan naar service@lydis.com met als onderwerp FAQ serviceprogramma.
➤ Wat is een noodset en hoe werkt het?
De noodset bestaat uit vervangende hardware die direct na registratie van het RMA nummer naar jou worden verstuurd. Let op: dit geldt alleen bij videoproducten.
➤ Wat als mijn project aanvullende voorwaarden vereist?
Lydis is hier om het jou makkelijker te maken. Heb je hier hulp bij nodig? Neem dan contact met ons op via sales@lydis.com, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken om Lydis Care of Care+ passend te maken voor jouw project.
➤ Waarom betaal ik 3 of 5 jaar een fee voor 1 of 3 jaar extra garantie?
Lydis Care hardware garantie is veel meer dan alleen een verlenging op product garantie. Je kunt 3 of 5 jaar lang zorgeloos genieten van:
- hardware garantie;
- service;
- snelle RMA afhandeling;
- een eigen support engineer of customer success manager
- etc.
En natuurlijk staan de technische engineers, product experts, accountmanagers én marketingprofessionals voor jou klaar om te ondersteunen van het volledige verkoopproces. Jij bouwt jouw business verder op en wij leveren uitstekende service en garantie.
➤ Hoe worden de kosten in rekening gebracht?
Bij aanschaf van de geselecteerde producten kun je het Lydis Care/Care+ programma bij bestellen. Je betaalt dan voor één jaar de fee (per product). De overige jaren worden in abonnementsvorm per jaar afgeschreven. Contract wordt jaarlijks in de maand dat je CARE hebt afgesloten gefactureerd.
- 1e jaar wordt per direct gefactureerd en bij afloop van dat jaar wordt opnieuw gefactureerd.
➤ Is er een mogelijkheid om Care/Care+ met terugwerkende kracht aan te bieden aan klanten die al eerder een set hebben aangeschaft?
Aankoop en activatie van Lydis Care en Care+ kan tot 30 dagen na aanschaf van het product. De ingangsdatum van Lydis Care+ is de leverdatum van het product en ondertekening van het contract.
➤ Dekt de garantie ook software updates?
Nee, dit is geen software garantie. Software updates wordt door de leverancier van de producten verzorgd.
➤ Zijn de verzendkosten van het RMA procedure voor eigen rekening of die van Lydis?
Als het product is geregistreerd voor RMA, zijn de kosten voor het terugzenden naar Lydis voor rekening van de partner. In het geval van grote producten kunnen wij een koeriersdienst aanbieden.
➤ Heeft Lydis met betrekking tot support rechtstreeks contact met mijn eindklant?
Nee, support aan eindgebruikers gaat via de reseller. Wij bieden jou handvatten om je eindklanten verder te kunnen helpen.