Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

lydis-service

Lydis Care Serviceprogramma

Het Lydis Care Serviceprogramma is speciaal gemaakt voor Yealink telefonie-, headset- en video producten. Hiermee ben je in totaal 5 jaar lang verzekerd van: hardware garantie, service, sales support, snelle RMA afhandeling én een extra verdienmodel.


✔ Geniet van uitgebreide service en bescherm de investering van jouw klant;

✔ Maximaliseer de waarde van de aankoop;

✔ Garandeer optimale prestatie gedurende de levensduur van de Yealink producten.


Ook stelt dit programma jouw klanten in staat om na aankoop een hoogwaardige, snelle en professionele service te krijgen, zoals jij al van ons gewend bent.


schermafbeelding_2020-09-22_150750-removebg-preview

Wat krijg je met de Lydis Care Serviceprogramma?


Het Programma is opgebouwd in Lydis Care en Lydis Care+. Afhankelijk van het pakket heb je verschillende voordelen. Lees hieronder enkele voordelen waarvan je profiteert:


✔ In totaal 5 jaar garantie in plaats van de standaard 2;
✔ Voorrang op onze Nederlandse supportdesk;
✔ 8 uur per dag, 5 dagen in de week staat team Lydis voor je klaar;
✔ Versnelde RMA afhandeling en indien nodig kun je direct een noodset krijgen met vervangend hardware;
✔ Onze lokale technische deskundigen staan voor je klaar om jou on-site, online en telefonisch te ondersteunen;
✔ Ondersteuning van onze technische engineers, productexperts en marketingprofessionals;
✔ Een eigen support engineer voor de productcategorieën Telefonie SIP & DECT Headset;
✔ Een eigen customer succes manager voor de videoproducten;
✔ Gratis producttraining voor 2 personen bij Lydis Care+
✔ Je kunt dit programma ook inzetten bij je eigen klanten als extra verdienmodel.


Bekijk hier de voorwaarde van het Lydis Care Serviceprogramma 🡆

lydis-serviceprogramma-aansluiten

Hoe sluit je Lydis Care of Care+ af?


Bij Lydis Care Serviceprogramma wordt de garantietermijn totaal 5 jaar. De kosten hiervan worden jaarlijks voor een periode van 5 jaar in rekening gebracht.


  • Aankoop en activatie van Lydis Care en Care+ kan tot 30 dagen na aanschaf van het product. De ingangsdatum is de leverdatum van het product en na de ondertekening van het contract.


Bekijk voor verdere vragen de FAQ hieronder ↓

lydis-service-programma

RMA proces ingang zetten


Heb je een product die je terug wilt sturen ter reparatie? Je hebt het volgende nodig:


  1. Vraag een RMA-nummer aan, hiervoor mail je naar: service@lydis.com of bel +31 36 20 20 125
  2. Vul het RMA-formulier in, dit doe je door op onderstaande link te klikken.
  3. Stuur het defecte product op naar: Lydis B.V., T.a.v.: Service, Jool-Hulstraat 16, 1327 HA Almere


FAQ Lydis Care Serviceprogramma


Hieronder hebben we de meest gestelde vragen over het Lydis Care Serviceprogramma verzameld. Heb je toch nog een vraag die hier niet tussenstaat? Mail dan naar service@lydis.com met als onderwerp FAQ serviceprogramma.


➤ Wat is een noodset en hoe werkt het?

De noodset is vervangend hardware die direct na registratie van het RMA nummer naar jou worden verstuurd. Let op: dit geldt alleen bij videoproducten.


➤ Waarom betaal ik 5 jaar een fee voor 3 jaar extra garantie?

Lydis Care Serviceprogramma is veel meer dan alleen een verlenging op product garantie. Je kunt 5 jaar lang zorgeloos genieten van:

  • service;
  • garantie;
  • snelle RMA afhandeling;
  • een eigen support engineer of customer succes manager
  • etc.

En natuurlijk staan de technische engineers, product experts, accountmanagers én marketingprofessionals voor jou klaar om te ondersteunen van het volledige verkoopproces. Jij bouwt jouw business verder op en wij leveren uitstekende service en garantie.


➤ Hoe worden de kosten in rekening gebracht?

Bij aanschaf van de geselecteerde producten kun je het Lydis Care/Care+ programma bij bestellen. Je betaalt dan voor één jaar de fee (per product). De overige jaren worden in abonnementsvorm per jaar afgeschreven. Contract wordt jaarlijks in de maand dat je CARE hebt afgesloten gefactureerd. ​