Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies.

Voor meer informatie over het cookiegebruik en het verwerken van gegevens, bekijk onze cookie en privacy verklaring

2022041808451466098fa9b444609af754ad89c93cb95

Yealink headsets voor callcenters

Een callcenter bestaat uit een groep werknemers die het telefoonverkeer voor hun rekening neemt. Er wordt hier vaak onderscheid gemaakt tussen inbound en outbound. Als inbound callcenter medewerker neem je de telefoon op en beantwoord je vragen. Als outbound medewerker ben je voornamelijk bezig met het benaderen en binnenhalen van potentiële nieuwe klanten.


Kenmerkend voor callcenters zijn de grote groep medewerkers, hoge efficiëntie en de duidelijke taakverdeling. Logisch dus dat goede headsets hier van groot belang zijn. Je wilt natuurlijk niet je bellende collega horen tijdens je eigen telefoongesprek.


Yealink biedt daarom een volledig assortiment aan headsets uitermate geschikt voor callcenters. Bekijk de verschillende functionaliteiten en bekijk welke headset het beste bij jouw callcenter en het toekomstige gebruik past. Van instap naar geavanceerd, allen met de bekende hoge kwaliteit van Yealink.

Zo beschikken alle headsets bijvoorbeeld over de functionaliteiten:


  • Ergonomische ontwerpen. Zo is de headset gemakkelijk de gehele werkdag te dragen.
  • HD-audiokwaliteit. Zo kom je professioneel over tijdens je telefoongesprek.
  • Yealink Noise Cancellation Technology. Hierdoor kun je ongestoord telefoneren omdat de geluiden van je omgeving worden weg gefilterd.

Keuze headset        Meest gekozen       Platform   Waarom Yealink

callcenter-headset

De keuze voor de juiste headset

Voor het kiezen van een callcenter headset kun je jezelf een aantal vragen stellen:

  • Wordt er in het callcenter veel rondgelopen tijdens het bellen? En is het dus van belang dat de headset draadloos is?
  • Is er een hoge doorloop in het werknemersbestand en worden er vaker nieuwe headsets aangeschaft? Of is er een vaste club werknemers en gaan de headsets langere tijd mee?
  • Zijn er werknemers die tijdens het bellen in contact willen staan met de omgeving? Dit kan de keuze voor een Dual of Mono headset bepalen.


In een callcenter wordt er doorgaans gekozen voor een Dual headset. Met een Dual headset kun je je beter afsluiten van de drukke omgeving van een callcenter en wordt de concentratie bevordert. Er kunnen natuurlijk altijd mensen zijn die liever niet dusdanig afgesloten willen worden en in contact willen blijven met de omgeving, zij kiezen dan graag voor een Mono headset.


De doorloop en grootte van het werknemersbestand kan invloed hebben op het soort headset wat geschikt is. Zo zijn er kwalitatief uitstekende instap-headsets met een relatief lage prijs voor als er vaak nieuwe headsets worden besteld. Daarnaast zijn er ook geavanceerdere headsets die lang mee kunnen gaan.


Yealink biedt zowel draadloze als wired headsets aan. Vaak wordt er niet rondgelopen binnen een callcenter, maar mocht dit wel (eens) moeten gebeuren is het gemakkelijk wanneer de headsets hierop aangepast en dus draadloos zijn.

Meest gekozen headsets in een callcenter

uh34-dual-1-mic-curved

Yealink UH34

De Yealink UH34 is een instapmodel van hoge kwaliteit. Deze headset kun je gebruiken door hem via de USB aan te sluiten op je pc of Yealink IP-telefoon. De UH34 is wordt vaak gekozen in callcenters waar veel doorloop is en er regelmatig nieuwe headsets worden besteld.

uh36-dual-45-teams

Yealink UH36

Met de Yealink UH36 beschik je over een professionele wired headset. Ook de UH36 sluit je gemakkelijk via de USB aan. Wordt er in het callcenter enkel gebeld vanaf een vaste plek? Dan is deze headset met USB-kabel een zeer geschikte optie.

wh62-uc-5__2_-removebg-preview

Yealink WH62

Met Yealink WH62 maak je gebruik van de DECT-technologie waardoor je tijdens het bellen kunt genieten van volledige bewegingsvrijheid. Ideaal wanneer dit het wel gewenst is in het callcenter om af en toe rond te lopen tijdens het bellen.

wh66-teams-8__1_-removebg-preview

Yealink WH66

De Yealink WH66 Dual is een alles in één draadloze DECT headset met workstation. Hiermee kun je al je apparaten verbinden via bluetooth of de USB-poorten, zoals een IP telefoon, softphone of laptop. Je hebt volledige controle over je gesprekken via het touchscreen.

Keuze platform

Werk je met een specifiek UC-platform in het callcenter? De headsets van Yealink zijn gecertificeerd voor de meest gebruikte UC-platforms, waaronder Microsoft Teams, Broadsoft UC-One en 3CX. Elke bovengenoemde headsets is er in een Teams- en UC-uitvoering. Zo kun je er altijd vanuit gaan dat de headset goed geïntegreerd is met de platforms waarmee je communiceert.

uh36-2-1

Headsets Microsoft Teams

De native Microsoft Teams headsets van Yealink bieden optimaal gebruiksgemak. Dankzij de ingebouwde Teams-knop kan je de Teams-omgeving op verbonden apparaten eenvoudig activeren.


schermafbeelding-2022-09-15-151255

Headsets UC

Yealink headsets bieden een uitstekend comfort dankzij het ultralichtgewichte design. Deze headsets zijn compatibel met vrijwel alle veelgebruikte UC-platforms en verbind je daar eenvoudig mee.


Daarom kies je voor Yealink

kwaliteitscontrole-icon

Kwaliteitscontrole

icon-inclusiviteit

Samenwerking

Met regelmatige uitvoering van pentesten door externe organisaties zijn kwetsbaarheden geminimaliseerd.

versleutelde-installatie-icon

Versleutelde installatie

Encryptie van communicatie tijdens het installeren & gebruiken van toestellen (o.a. IEEE 802.1X).

certificaten-icon

Up-to-date certificaten

Veiligheidscertificaten zijn eenvoudig up to date te houden door de gebruiker & ingericht op de nieuwste standaarden (IPv6).

Project?

Vraag een vrijblijvende offerte aan.

Offerte aanvragen ›