Distributeur de services complets AV, télécommunications et sécurité
Plus de 30 ans d'expérience

Lydis support, service & garantie

Het support team van Lydis is vijf dagen per week beschikbaar voor al uw technische vragen en helpt u graag bij het oplossen van problemen. Wij zetten een extra stap voor onze klanten en ondersteunen bij het uitvoeren van metingen en configuraties. Ook helpen wij bij het onderzoeken van storingen zowel op afstand als op locatie. Samen zoeken wij naar een antwoord of passende oplossing voor uw vraag. Neem gerust contact met ons op en we helpen u graag verder.


Het support team is telefonisch beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur via het telefoonnummer: +31 (0) 36 20 20 125. Buiten kantoortijden is Lydis 24 uur per dag bereikbaar via ticket@lydis.com


In onderstaande link vindt u ons supportprogramma met alle support die wij kunnen bieden en de garantievoorwaarden en de kosten van technisch support

lydis-69
support-mobielb-413x530


PC en Smartphone

Heeft u een sessiecode ontvangen van een supportmedewerker? Deze code geeft het support team de mogelijkheid om tijdelijk uw PC-scherm op afstand over te nemen en problemen op te lossen. Vul uw sessiecode hieronder in en klik op ‘verbinden’.



 

Download de app

Daarnaast is het ook mogelijk uw smartphone, Android of iOs, op afstand over te nemen. Open de app of download onze app hieronder. Na het installeren van de app ontvangt u van onze supportmedewerker een sessie code. U kunt de code invoeren in de app om de verbinding tot stand te brengen.


Interesse in de producten?

Heeft u een project en/of interesse in een van de bovenstaande producten? Neem dan contact op met Lydis via onderstaande button.

Service & garantie neem contact op met Lydis
  • lydis-331

    Vragen? Bel of mail Lydis
    Wij staan voor jou klaar!